Teraz żeglowania z 2 nastoletnich dziewcząt

Teraz żeglowania z 2 nastoletnich dziewcząt był dużo jak żeglarstwo sam. To zwykle poszedł tak. Niedługo po opuszczeniu doków, dziewczęta zasadzić się na dziobie i rozpocząć do opalania się w swoim bikini. W porze lunchu oni wrócić do kokpitu, chcemy zjeść obiad a potem wróci do dziobie.

body-1263068_1280

I tak naprawdę nie przeszkadza wiele. Po tym wszystkim sex telefon, muszę żeglować i za każdym razem nie mogę się doczekać, powitał mnie z miejsca 2 piękne młodych figur (nawet jeśli była moja córka).

Na naszej piątej podróży latem z tylko trzech z nas, kwiecień był zapytał, czy możemy zakotwiczyć przez Crooked Island. To nie jest prawdziwe nazwisko, ale jedna dała ona dorasta i pozwolimy jej trzymać. Była to mała wyspa, która miała jedną dobrą powierzchnię gospodarstwa wystarczająco duży dla jednej łodzi i kilka kamieni, które sterczy nad wodą, aby skoczyć. Zazwyczaj kiedy zakotwiczone nie byliśmy dość odosobniony i rzadko widzieliśmy innych łodzi. Zgodziłem się i załadowaliśmy się do łodzi i udał się do 4 godzin płyniemy na wyspę.

Jak zwykle, gdy były ustawione żagle dziewczyny przystąpił do dziobie i rozpoczęła opalanie. Po około godzinie moja córka wróciła do kokpitu i usiadł obok mnie. Wiedziałem, że miał coś na jej głowie i po prostu zapytał „Co się dyni?”
Ona wydawało się trochę zakłopotany, po czym zapytał, czy byłoby ok gdyby opalona topless. Potem udał się do wyjaśnienia, jak nie chcą tan linie i inne dziewczyny w szkole zrobił i tak dalej.
Aby powiedzieć prawdę, tak naprawdę nie obchodzi. Wiedziałem, że wiele dziewczyn nie. Wiedziałem też, że moja żona nie będzie zbyt zadowolony z tego pomysłu. Powiedziałem kwietnia, że ​​ja naprawdę nie obchodzi, ale jej matka nie zatwierdzi w ogóle. Kwietnia zgodził, ale powiedział, że robią to tylko wtedy, gdy mama tu nie było i nie będzie o tym porozmawiać z dala od łodzi.
Powiedziałem im, że mogą to zrobić tylko wtedy www.ero-rozmowki.org.pl, gdy byliśmy z dala od innych żeglarzy i będą musieli pokryć jeśli inna łódź przyszedł.

Kwiecień szybko zgodzili się, dał mi szybki uścisk sex telefon i wrócił do Sary. Patrzyłem, jak kwietnia powiedział Sara wiadomości to każdy rozwiązał swoje szczyty bikini i położył się na plecach.

OK, więc wiem, to chyba nie tak to zrobić, zwłaszcza w tajemnicy, ale to, co złego jest dla nich, aby opalać się topless?

Chociaż nie sądzę, byłem naprawdę gotowy do scenerii teraz obecna na mojej talii. Zawsze miałem z oczu opalania dziewczyny, ale teraz, jak mogę się doczekać mi przedstawiony z dwóch zestawów piersi. Dwa bardzo dziarski zestawy piersi. Z mojego punktu widzenia około 12 stóp z dala mogłem wyraźnie dostrzec wspaniałe piersi Sary i chłodny powiew Mógłbym przysiąc, widziałem dwa bardzo twarde sutki.

I rzucił się z moim spojrzeniem i powiedział sobie: „Co robisz?” Próbowałem się z zajęty sprawdzanie żagli, nasz kurs i oglądania się na innych łodzi.

Dotarliśmy na wyspę około 1 sex i obniżony żagle. Dziewczyny szybko wymienić swoje szczyty i kwiecień pomogła zakotwiczyć łódź.

Po bezpieczny, zrobiliśmy lekki lunch serów, owoców, krakersów i salami. Dziewczynki nadal rozmawiać o szkole, innych sex telefon przyjaciół, ubrania, itp Ja osobiście nie mógł pomóc, ale gwiazdą na piersi Sary i przysiągł mogłem niemal dostrzec jej sutki pod jej bikini.

Po lunchu, dziewczyny wskoczył do wody i popłynął na wyspę skakać po skałach i pływać wokół. Jako środek lata, a woda nadal chłodno, ale miła odmiana od gorącego słońca po południu.
Skończyłam sprzątanie po obiedzie i uderzył w głowę. Potem włączyłem radio i znaleźć jakąś muzykę do słuchania. Potem wziął skok w wodzie siebie, aby się ochłodzić. I ochłodzić było. I właśnie swum wokół drabiny, kiedy zobaczyłem dziewczyny powrotem. Mówili, że były zimne i zamierzali go rozgrzać. Patrzyłem, jak wspinali się po drabinie, a woda się ich garnitury mocno przylgnąć do ich małych ciał.
Pływałem z dala od łodzi trochę postarać, aby oczyścić umysł. Zdecydowałem się pływać w kierunku dziobu łodzi i po prostu unosić. I płynął na trochę, ale chłodna woda zaczęła się ustawić chłód we mnie również. Jak okazało się, aby rozpocząć pływanie powrotem zdarza mi się zobaczyć dziewczyny siedzą na pokładzie i usuwanie ich wierzchołki. Były takie piękne sex telefon młode piersi przekór grawitacji przede mną.
I szybko zatrzymany głowę do wody i popłynął z powrotem do kokpitu. Wciąż nie mogłem się tej wizji z mojego umysłu.

Dziewczynki nadal słońcu siebie aż do około 4, a potem wrócił i graliśmy w scrabble aż do czasu kolacji. I prawie że wydawało się, że Sara ciągle patrząc na mnie z tym ładny uśmiech z jej twarzy. Po obiedzie dziewczyny zrobił potrawy zapytał było ok gdyby grał wojny. Zgodziłem się i wziął drinka na pokład. Siedziałem w kabinie i cieszył się względną ciszę poza tym wszystkim, w stosunku, co oznacza ponad dźwiękami poniższych dziewcząt. Około 8, obie dziewczyny pojawił się na pokładzie i wszyscy zrelaksowany. Sara skomentował jak spokojne i piękne to było i podziękował mi za sprowadzenie jej. Około 9 dziewczyny poszły poniżej, aby przygotować się do łóżka. Zrobiłem jeszcze jedną kontrolę kotew i postanowił udać się do łóżka. Jak zszedł po schodach, Sara wyszła z kabiny do przodu w zaledwie dużym t-shirt i kto wie, co pod spodem. Chociaż mogę powiedzieć, że nie ma na sobie biustonosz, jak jej sutki były bardzo widoczne przez cienką tkaninę. Ona szybko przedarł się do głowy, a moja córka wyszła następna w jej szczycie zbiornika i szorty czekać na swoją kolej.

Kwiecień podziękował mi ponownie na wprowadzenie ich na wyspę, a na wszystko dzisiaj. Dałem jej uścisk i pocałunek w czoło potem patrzeć, jak Sara wyjść z głowy i kwiecień poszedł. Przysięgam Sara zrobił dodatkowy ruszać. Po dziewczyny były w ich kabinie, ja wyłączyć światła i poszedł do głowy siebie. Wspiąłem się na koi w kabinie rufowej i starałem się spróbować spać. Wciąż słyszał jakiś chichot i światło rozmawiając z dziewczynami. I za każdym razem, kiedy zamknąłem oczy, wszystko, co mogłem zobaczyć, było ich soczyste piersi. Tak samo jak ja próbowałem, jedyną rzeczą, która się dzieje, był montaż. I powoli pogładził się myśleć o Sarze, aż wydałem napięcie. Potem niech kołysanie łodzi uśpij mnie.

Następnego ranka jestem zadowolony z kawa w kokpicie, aż dziewczyny obudził. Potem mieliśmy dobre śniadanie, szybkie pływanie następnie kotwicę udać się do domu.

Przez następne kilka wyjazdów moja żona była w stanie dołączyć do nas na naszej żeglugi. Zgodnie z obietnicą, opalone dziewczyny w ich bikini bez wzmianki o czymkolwiek innym.

Poniższy podróż była 3 z nas ponownie i tak szybko, jak wyszliśmy z falochronu, dziewczyny spojrzał na mnie i powiedział: „środku jeziora?”
I nie mógł pomóc, ale chichot i wskazał łódkę w stronę otwartej wody.
Dziewczyny szybko zajęli swoje pozycje i czeka, aż byliśmy z dala od innych żeglarzy, aby usunąć swoje szczyty.